Зворотній звязок
Валюта:
Мова:
Довідка
З метою підвищення якості обслуговування пропонуємо вам ознайомитися з переліком поширених запитань, що стосуються діяльності нашої компанії.
Питання
і відповіді
Нижче наведено відповіді на деякі поширені запитання щодо роботи нашого магазину.
  • Як оформити замовлення?

    Шановний користувачу. У нашому інтернет-магазині Ви можете зробити замовлення безпосередньо на сайті або зв'язатися з нашим менеджером за телефонами компанії.
    Для того, щоб зробити замовлення на сайті, Вам достатньо клікнути на річ яка сподобалась та оформити замовлення.
    Після цього Вам на пошту прийде повідомлення про замовлення, далі для узгодження деталей з Вами зв'яжеться наш менеджер.
    Всі замовлення обробляються протягом доби (якщо Ви не отримали відповідь у відведений час, просимо продублювати замовлення, можливо воно потрапило в «спам»)

  • Як працювати з кошиком?

    Кошик покупок - це місце, куди Ви складаєте відібраний товар в процесі вибору.
    При кліку на кнопку «Купити» товар автоматично переміщається в кошик і знаходиться там до тих пір, поки Ви його не оформите або видалите.
    Це можна порівняти з візком в супермаркеті.
    У Вас є можливість в будь-який момент переглянути вміст кошика, змінити кількість або видалити замовлення.
    Приємних Вам покупок !!!!

  • Яке мінімальне замовлення?

    Відсутнє. Але варто розуміти чи вигідне замовлення на 30грн а доставка ще близько 40 грн. Враховуйте ВАРТІСТЬ доставки при замовленні.

  • Якщо виникли претензії?

    Перевірка товару здійснюється на відділенні "Нової Пошти" чи іншої служби доставки, в момент отримання, весь вантаж застрахований. Якщо у Вас виникають претензії щодо товару - пишіть претензію на відділенні в присутності працівника Нової Пошти і зв'язуєтеся з нами, тоді ми Вам робимо обмін на варіант, який влаштує Вас. Ми дорожимо кожним своїм клієнтом!
    Обмін і повернення товару після того як Ви його перевірили і забрали з відділення "Нової Пошти", не здійснюється, у зв'язку з великою кількістю випадків шахрайства з боку клієнтів, а саме: підміна товару, навмисне псування товару і т.п.

Оплата
та доставка
Питання по оплаті та доставці з якими стикаються наші клієнти
  • Яким перевізникам відправляєте ?

    Відправляємо будь-якою службою доставки:
    • Доставка Delivery
    • Нова пошта
    • Доставка кур’єром
    • Доставка "Justin"
    • Самовивіз
    • Доставка "Укрпошта"

  • Якщо прийшло не те що очікували?

    Повернення протягом 14 днів згідно закону України
    Зв’яжіться з нашим менеджером для вирішення питання з повернення продукції, та адреси повернення.
    Повернення відбувається за рахунок покупця.
    Повернення коштів за товар відбувається після того, як ми отримаємо товар.
    Готівкою кошти не повертаємо!

  • Хто оплачує доставку?

    Відправка товару з нашого складу здійснюється в день замовлення, або на наступний день.
    Доставляють замовлений товар транспортні компанії.
    Оплату за послуги транспортних компаній здійснює покупець. Після відправки товару Вам зателефонують наші менеджери або відправлять смс з номером декларації.
    Витрати транспортної компанії на доставку вантажу оплачує клієнт при отриманні товару. Ціну за доставку товарів узгоджуються з компаніями-перевізниками.

  • Які способи оплати?

    • Накладений платіж "Нова Пошта"
    • Безготівковій розрахунок
    • Готівкою
    • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
    • Передоплата здійснюється шляхом переказу коштів на картку ПриватБанку або карту іншого банку, зручним для Вас способом. Номер карти повідомляє наш менеджер в смс або іншим зручним для Вас способом після оформлення та підтвердження замовлення.
    • Оплата при отриманні товару (накладна плата) - після перевірки і отримання товару за адресою компанії перевізника.
    • Готівковий розрахунок здійснюється безпосередньо при самовивозі товару з нашого складу
    Деталі у менеджера

Гарантія
та сервіс
Ми здійснюємо гарантійну, сервісну та інформаційну підтримку покупців.
На товар, який Ви купуєте в інтернет-магазині Nstrade поширюється гарантія від 14 днів до 36 місяців в залежності від товару.
Гарантія надається виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантії є товарний чек, гарантійний талон виробника або Продавця. Зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії.
Гарантійні зобов'язання, обмін і повернення товару виконуються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
ТОВАРИ ДОДАНО В ВАШ КОШИК!
Связаться по телефону
+38 (099) 486 91 86 +38 (093) 268 96 08
+38 (063) 619 78 74 +38 (067) 575 30 27